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Forum » Codename PANZERS Phase 1 & 2 » Mods for PANZERS Phase 2 » Pack Domination (by Lucas_de_Escola)
Pack Domination
Thursday, 2009-07-30, 10:56 AM

Message # 1

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

I offer you this link in order that you have access to the Pack Domination.
I would have liked to do it here, but I do not know how.

http://www.cdv-forum.de/cdvboar....page=32

Saludos desde España

Added (2009-07-27, 9:13 Pm)
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Sobre las nuevas pieles en su versión desierto que se están creando para las unidades alemanas, me gustaría hacer constar algunas cosas.

-El propio Rommel, en sus memorias, se quejaba de la falta de nuevas unidades, más poderosas. Su fuerza blindada principal, la 15 División Panzer, estaba constituida principalmente por Panzer III y Panzer IV D. Las promesas de Hitler de enviarle unidades mejor dotadas fueron siempre incumplidas. Consiguió, no obstante, algunos Panzer IV f2, pero muy pocos.

-Al final de la Guerra en el Norte de África, cuando Rommel ya se había retirado a Túnez y no tenía otra pretensión que salvar al Afrika Korp y trasladarlo a Europa, ante la negativa de Hitler, le fueron enviados 16 Panzer VI Tiger y media docena de Panzerwerfer, pero no estuvieron bajo su mando, y sólo intervinieron contra las fuerzas estadounidenses en la ofensiva sobre el paso de Kasserine, la última acción militar alemana en África.

-Por lo tanto, crear pieles versión desierto del Jaghtiger o del Panzer VI KingTiger y otras unidades salidas de fábrica cuando el Afrika Korp ni siquiera existía ya, a partir de febrero de 1943, es un anacronismo absoluto.

Un dato curioso:
Por razones desconocidas, el color de los vehículos no se cambió antes del embarque y operaron con el clásico color gris-verdoso utilizado en Europa. La primera cura fue rociar los carros con aceite quemado de los motores, que luego eran cubiertos con arena para cubrir la pintura. No había redes de camuflaje y se debieron improvisar con los matorrales espinosos que servían de alimento para los camellos. Los uniformes inicialmente fueron los mismo usados en Europa incluyendo, la guerrera apretada, los pantalones, las botas y el casco. La guerrera se pegaba al cuerpo, los pantalones impedían los movimientos y los cascos ofrecían poca protección contra el fuego de armas ligeras o de las granadas y durante el día era imposible soportarlo a más 40 grados de temperatura en la sombra. Pocas eran las posibilidades de que una explosión lanzara escombros hacia arriba y que cayeran sobre las cabezas, más bien la arena amortiguaba las explosiones y el peligro llegaba de abajo hacia arriba. Las botas, adecuadas en Europa, eran incómodas y antihigiénicas en el desierto. Pronto toda la impedimenta sería cambiada y en ese aspecto la asesoría italiana fue de un valor incalculable.

Added (2009-07-27, 9:23 Pm)
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A Note for Vpf2:

If would be great you can unload the Pack Dominatión's archives here.

Message edited by Lucas_de_Escola - Monday, 2009-07-27, 9:24 PM
 

 

Thursday, 2009-07-30, 10:56 AM

Message # 2

VPf2
Owner of the Website

Generalissimo
Administrator
Registered: 2009-01-23
Messages: 312
Reputation: 12

Really nice work. Do you know that because of German law, in CDV forums you can't link to pictures or mods with swastikas. You can do this here.
 

 

Thursday, 2009-07-30, 9:40 PM

Message # 3

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

Oh, yes, I know the problems with German laws, but it's my guess that they forbid, fundamentally, the flags. I, in order to do the more real, more credible game, did the change, and have the flag of German war. And the same thing I did with another flags, the Italian, the Hungarian, the French flag ... All of them are adjusted to the historic moment.
Nevertheless, I did not have problems to unload the Afrika Korp symbol in the page of CDV. But I know that I would have problems if I want to unload any one of these pictures.

 

 

Thursday, 2009-07-30, 10:14 PM

Message # 4

VPf2
Owner of the Website

Generalissimo
Administrator
Registered: 2009-01-23
Messages: 312
Reputation: 12

I absolutely agree with you. Realistic game must have real details. Anyway, you can post any pictures here, these look really great. Can I include your mods in my PANZERS: Phase 3 Mod? Keep up the good work.
 

 

Friday, 2009-07-31, 0:21 AM

Message # 5

Spanishrepublicansoldiers

Lieutenant
Veteran User
Registered: 2009-04-13
Messages: 25
Reputation: 0

hey, i went to 15 days of hollidays, so i came now. Really good work dudes. Hey Lucas, yopu are from Spain like me biggrin
 

 

Friday, 2009-07-31, 1:00 AM

Message # 6

VPf2
Owner of the Website

Generalissimo
Administrator
Registered: 2009-01-23
Messages: 312
Reputation: 12

Welcome back Spanishrepublicansoldiers
@Lucas_de_Escola, I think you will find this useful. Here are all the symbols banned by German law (Strafgesetzbuch § 86a). In the meantime check out the recently released IS2.

Regards

 

 

Friday, 2009-07-31, 4:00 PM

Message # 7

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

@Vpf2

Of course you can use my ideas and my modifications in your mod. Thanks for the link on German laws, I was ignorant of so many details.
The new IS2 is very nice, but it must be pressed the point that any new unit contain the 4 necessary archives. ( .unit/prv/4d/dxt or dds ). It is not always desirable to offer only the archives of texture because he replaces the existent archives.

@Spanishrepublicansoldier

Sí, soy español. Además, creo que soy uno de los miembros más antiguos de este foro, pero no he intervenido mucho. A ver si nos mantenemos en contacto y jugamos alguna vez a Panzers on line; es algo que no he hecho todavía.

 

 

Friday, 2009-07-31, 10:16 PM

Message # 8

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

@SpanishRepublicansoldier

¿Y cómo jugabas? ¿A través de IP? Sobre lo de la artillería tipo Priest no lo entiendo muy bien, pero parece que te fastidiaba. De todas formas, en un mapa Dominatión no aparece el priest, aunque sí otras piezas de artillería. No sé, debemos probar, y si es con un mapa que hayamos creado nosotros, mejor. Por ejemplo, en el Pack Dominatión aparece un mapa donde sólo se obtienen unidades polacas y alemanas del principio de la guerra; no creo que podamos hacernos mucho daño con artillería que no se pueda contrarrestar. A mí lo que me jode es el tema aviación; eso sí que es debastador.
Un saludo.

 

 

Saturday, 2009-08-01, 12:21 PM

Message # 9

Spanishrepublicansoldiers

Lieutenant
Veteran User
Registered: 2009-04-13
Messages: 25
Reputation: 0

jajajaja ok tio, un saludo biggrin . Lo del pack domination no lo entiendo mucho. Is a mod, or a map pack? wacko . This monday, I give a new computer, so I can play a lot Cdodename Panzers Three happy
 

 

Sunday, 2009-08-16, 9:48 PM

Message # 10

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

Oye, SpanishRepublicanSoldier, ¿tienes los archivos DXT o DDS del

-Marder II
-Pz III
-Sdkfz 250
-Krupp Ammo
-Sdk 10/4 flack 30
-sdk 250/1

en su versión DESIERTO?

Las que tengo son las que aparecen en OMNI MOD y no me convencen, me faltan o tienen partes sin pintar., como las ruedas.
Me harías un gran favor si tuviese otras.

Added (2009-08-16, 9:48 Pm)
---------------------------------------------
Hello, Vpf2

I have a question for you
is possible to substitute a file .ingame (for cutscenes) for another video file?
For example, a file .bik


Have you attempted it?
I would like to include at map video extracted scenes another games or of documentaries of the TV.

 

 

Monday, 2009-08-17, 2:51 PM

Message # 11

Spanishrepublicansoldiers

Lieutenant
Veteran User
Registered: 2009-04-13
Messages: 25
Reputation: 0

sorry lucas, i dont have the models surprised

Hey, I have a Big Problem: I bought a new computer with vindows vista. I put the patch of panzers 2 (1.08), but the editor crashed cry

(SLogger::SLogger: OpenFailed: c/ editor.log)

Anyone have a solution smile

greetings biggrin m, and sorry for the long time, i dont had internet these days cool

Ah, and one thing, anyone have the Kursk Mod surprised .The page coffinpilots are closed angry

 

 

Monday, 2009-08-17, 10:22 PM

Message # 12

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

Quote (Spanishrepublicansoldiers)
Hey, I have a Big Problem: I bought a new computer with vindows vista. I put the patch of panzers 2 (1.08), but the editor crashed

(SLogger::SLogger: OpenFailed: c/ editor.log)

Anyone have a solution

greetings m, and sorry for the long time, i dont had internet these days

Ah, and one thing, anyone have the Kursk Mod .The page coffinpilots are closed

Joder, pues no sabía que pasase eso con Window Vista. En una ocasión hice la prueba del parche en el ordenador de un amigo, vi que funcionaba, pero no probé el editor. Menos mal que, finalmente, le instale el XP. De todas formas, veré si obtengo alguna información sobre el tema preguntando a mis amiguetes alemanes.
Con respecto al KursK Mod, lo bajé en su día. Creo que guardo algunas unidades, pero no me gustó porque fundamentalmente sólo era una variación en las carácteristicas de las unidades. Por ejemplo, en un intento de hacer más real su velocidad, eran lentísimas, como tortugas. En algunos casos, como el Elephan, se volvia tedioso, imposible. Veré si lo tengo aún guardado en algún disco y te lo paso.

 

 

Tuesday, 2009-08-18, 11:21 AM

Message # 13

Spanishrepublicansoldiers

Lieutenant
Veteran User
Registered: 2009-04-13
Messages: 25
Reputation: 0

Guay, gracias lucas cool , seguramente tenga que poner el XP al final angry . A mi lo que me gustaba del kursk mod eran los skins y el realismo de las unidades, el que lo hizo era un makina biggrin

greetings for all cool

 

 

Tuesday, 2009-08-18, 3:31 PM

Message # 14

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

Quote (Lucas_de_Escola)
Ah, and one thing, anyone have the Kursk Mod .The page coffinpilots are closed

http://www.file-upload.net/download-1832212/Kursk-MOD.rar.html

 

 

Tuesday, 2009-08-18, 11:02 PM

Message # 15

VPf2
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Generalissimo
Administrator
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Messages: 312
Reputation: 12

I have all the most popular mods in my own archive. Need something you can't find, ask for it.
 

 

Wednesday, 2009-08-19, 11:23 AM

Message # 16

Spanishrepublicansoldiers

Lieutenant
Veteran User
Registered: 2009-04-13
Messages: 25
Reputation: 0

great thanks, dont worry about the Kursk Mod, i find it, but thanks anyway cool

I think the problem is about the mods, because the game runs great, but the panzers mod exe, and the editor crashed. I suppose the patch 1.08 dont repair the mods and editor archives. surprised

thanks friends biggrin

 

 

Wednesday, 2009-08-19, 3:31 PM

Message # 17

Lucas_de_Escola

Generalissimo
Senior Moderator
Registered: 2009-02-13
Messages: 707
Reputation: 28

New visual display screen for campaigns

 

 

Wednesday, 2009-08-19, 6:49 PM

Message # 18

VPf2
Owner of the Website

Generalissimo
Administrator
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Reputation: 12

The faces are a little outstretched but it looks really nice. Anyway, how did you change them?
 

 

Wednesday, 2009-08-19, 8:56 PM

Message # 19

Lucas_de_Escola

Generalissimo
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Messages: 707
Reputation: 28

The original video must adjust the panoramic format of the interfaz. But gets very suggestive, because the world leaders of the conflict are the ones that invite to accomplish the campaigns.
The modification is necessary to do her in the folders:
Menu>campaigns.
They are archives with extension .bik , of the type Bink Video.
Every campaign needs two archives, that it is necessary to name ax1, ax2 and al1, al2.
 

 

Thursday, 2009-08-20, 2:14 AM

Message # 20

Spanishrepublicansoldiers

Lieutenant
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Messages: 25
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joder, que gran trabajo has hecho, ahora si que necesito XP surprised
 

 

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